Algemeen

Oproep | Ben je oud-leerling van de Burgemeester Harmsmaschool? Meld je dan aan voor de reunie!

Door: Ynte Dragt

GORREDIJK - Zes oud-leerlingen van de Burgemeester Harmsmaschool te Gorredijk zijn bezig een reünie te organiseren op 14 maart 2026. Dat duurt misschien nog eventjes, maar de reüniecommissie wil zoveel mogelijk oud-BHS leerlingen kunnen bereiken De reünie is bedoeld iedereen die in de brugklas zat vanaf 1968, 1969,1970,1971 tot en met 1972 en daarna doorgestroomd zijn naar de MAVO, LTS en LHNO.

Schoolklasfoto van weleer van de Burgemeester Harmsmaschool
Schoolklasfoto van weleer van de Burgemeester Harmsmaschool Foto aangeleverd

Een reünie is natuurlijk pas een echte reünie als men veel oud-klasgenoten, vrienden en vriendinnen uit die tijd kan ontmoeten. Aanmelden kan op e-mailadres: reuniebhsgorredijk@gmail.com, onder vermelding van naam en telefoonnummer. 

Op de Facebook-site ‘vrienden van de Burgemeester Harmsmaschool’ kun je volgen wie zich inmiddels heeft opgegeven voor deze reünie. Daarnaast vragen wij aan een ieder die in de bovengenoemde schooljaren op de BHS in Gorredijk zat om klasgenoten of andere bekenden van die tijd enthousiast te maken aan de reünie deel te nemen. 

De reuniecommissie bestaat uit: 

  • Feitze van der Molen
  • Janke Wagenaar
  • Catharinus Post
  • Annie Veenstra
  • Johannes van der Kamp
  • Antje Schroor.