
Het eerste rondje was het moeilijkst zegt ze. “Heel erg confronterend.” Vooral als dan al die mensen langs de kant staan te klappen, vult Joyce aan. Tina: “Je weet waar je voor loopt en daar komt bij dat het prachtig is hoe al die mensen verbroederen.”
De teamleden die niet hoeven te lopen, zitten heerlijk in het zonnetje onder een partytent. Een koelkastje er bij, drinken paraat en een versnapering op tafel. “Ik denk dat het vanavond best emotioneel wordt”, verwacht Tina. In 2015 kreeg ze borstkanker. “Dat was alsof je in een slechte film zit. Ik heb nu nog veel restverschijnselen waar ik voor word behandeld.”
Op de foto: midden Joyce, 2e van rechts Tina.







